Selam hanımlar ben 13 mart da dogum ettim. 40-3 gun oldum ve bebegim hala gelmeye niyeti yoktu sabah kontrole gitmiştim Herseyin iyi oldugunu bir kaç gun daha bekleyecegimizi sancın gelmezse suni sancı ile yatıracagını söyledi doktorum. Hastaneden cıktık eve geldim morelimde bozuk herkes dogurmadın mı diye arayıp duruyor teli sessize aldım küçük kızımı anneme. Kocamı da git dolaş beni yalnız bırak biraz diye evden yolladım. Basladım temizliğe avize den halının sacaklarına kadar. Tam bitti oturdum akşam ezanı okundu adet sancısı gibi bişey geldi wc de gittim geldim yarım saate 4 kere falan gittim vücudum da bişey kalmadı. Lagman yaptı resmen. Sonra Bi sancı daha ama bu sancı o beklediğim sancıyı bu benim ikinci dogumum. İlk dogumum cok zor ve 1 gun sürdüğü için ben bu sancıyla sabaha kadar doguram dedim. Burada anlatılan gibi yarım sar saat yada 20 dk falan bekliyorum. Tabi sancı geldi dk tuttum 10 dk sonra. 5 dk sonra akşam ezanıyla baslayan adet sancısı yatsı okunana kadar 3 dakika oldu annemi aradım sancım var gel diye esimede sancım var ama daha hafif gidelim hastaneye büyük ihtimal sabaha dogum olur dedim oda sakin sakin geldi eve. Önce annem geldi tabi ben makine dolduruyorum sancı geliyor cöküyorım gecince devam anneme anne bu sancı hafif geliyor daha 3 4 santim bile olmamıştır diye direniyorum. Suni sancı verirler diye korkuyorum. Esimde gelince zorladılar gidelim diye bekleyin yatsı okundu namazı kılayım gidelim dedim. Sancı var ama bildiğin adet sancısı Bı tık üstü.
Hastaneye vardık dogum haneye girdim ebe muayene etti kostu doktora Bi baktı iki üç kişi yanıma geldi doktor kızım sen doguruyorsun bası elime geldi dedi 8 9 santim olmuş hemen doguma. Durun dedim esime haber vereyim kapıda bekliyor eşime sakayla ben Bi dogurıp geliyorum dedim 😁 ama o gözleriyaslıbana bakıyordu anneme sarıldım Bi yandan hemşire kolumdan cekip duruyor hadi diye. Bi yandan koluma damar yolu acıyor Bi yandan önlük Bi yandan Bi hemşire bana form dolduruyor ben o soruların hepsine cevap veriyorum. Sonra catala cıktım ebe bana ıkın diyince ıkın dedi tamam dedim. Ve suyum patladı iki kere cok siddwtli sancı oldu catala ve ben alt kısmımda dolgunluk hissettim tamam dedim bası geldi son Bi gayret ıkındım ve guzel kızımı. Cıglıkları inletti odayı. 5 6 dkişm. Var kızım biraz zorlamış ve onlarda kesti ler uyuşturup dikti evet benim için dikiş kısmı sancı ve dogumdan bin kat daha zordu. Bebegimi verdiler optum kokladım. Yan odaya gecirdiler beni serum verdiler iki saat kaldım bebegimle ordan servise cıktım. Dogum hane girmem ve dogum yapmam 10 dakika anca vardır dikişler beraber yarım saat catalda kaldım. 3 kilo dogdu melegim.. Gebelikte sürekli işimi kendim yaptım. 3 yasında bir kıızm var zaten onun peşinde koşmaktan ev işi derken. Ek olarak spor yapmadım. Sancım geldiğinde asla bagırmadım sessiz bir sekilde bunun acı veren birsey olmadıgını ve bebegime kavuşmama Az kaldığını düşünerek gülümsüyordum. Size tavsiyem kendinize guvenin. Korkmayın. Ben her namazdan sonrahz peygamberimize ve hz fatıma ve meryem annemize dogumum kolay hayırlı olması niyeti ile fatiha ve ihlas hediye ettim ve son nst girdiğimde Bi paket çikolata götürdüm orada ki gebelere dagıttım bana dua edin ben de size ederim dedim. Ben kesinlikle bunların faydası olduguna i anıyorum ve ruhsal olarak kolay olacagına kendimi odaklandım.herkese kolay dogum lar diliyorum. Sorunuz varsa. Sorabilirsiniz Bi masallahı cok görmeyin 🌹🌹