Hnuda canım bende trendyoldan aldım urunum geldı orjınal kutulu ve ambalajlıydı. Fakat jel kıvamında oldugu ıcın sanırım dıger yaglar gıbı cok uzun sure nemlı tutmuyor dırek emıyor o yuzden bıraz tedırgınım. Hındıstan cevızı yagı kullanıyordum bebek yagıda kullandım onlar cok uzun sure nemlı tutuyor gıbı anlamadım 😣cok fazla memnun olan var aslında ama bence cok ıyı degıl 😣