Ozlemyeni Adet oldum🤦♀️ Cok agrili ve cok fazla kanamam var.hayatimda bi kadar agri cektigimi ve bu kadar kanamam oldugunu hatirlamiyorum🤦♀️
ebrusb Ozlemyeni aynı şeyi ben de yaşamıştım. yüksek ihtimalle kimyasal gebelik olmuş. ama sakın üzülme. doktorlar bunun çoğu kadının yaşadığını söylüyor. ve kimyasal sonrası hamile kalma şansının daha da arttığını söylüyolar sakın moralini bozma 🙏🏻
Ozlemyeni Ben yazmayi unuttum virusten dolayi aklim ucmus😊 cok agrili bi kanama yasadim o gunden sonra.cok aşiri bi kanamaydi. Doktora gittim kese yok olmus buyuk ihtimal tutmaya calisti ama kendi kendine dustu dedi