Emk5341 Ozlemyeni benim de oldu. Adetten birkaç gün önce oldu. İlk gün biraz fazla geldi hatta ben adet sandım ama adet gibi yoğun kırmızı değil daha çok kahverengiydi. İkinci ve üçüncü gün tamamiyle azaldı sadece peçeteye silince geliyordu. Zaten üç gün sürermiş en fazla. Ve cinsiyetle alakalı değildir çünkü benim de kızım olacak.
Esila00011 Damla0909 erkek bebeğe hamile olanlardan geliyor 1 damla çok açık pembe yada kahverengi oluyor benim iki oğlumdada yaşadım bu durumu hafta olarak 6,8 haftalar arasında oldu bende
Zehra1905 Cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum benimde kızım oluyo, benden de geldi hamileliğimin başlangıcında önce kahverengi sonra pembe geldi 15 gün sonra tekrar pembe kan geldi ama leke tarzında peçeteye geliyo
Ozlemyeni Tesekkur ederim cevaplariniz icin😀 sabah hamilemiyim diye sormustum aksama dogru kanamam oldu acik pembe.agri biraz vardi ama sonra yok oldu.cok acik pembe ve afedersiniz sadece wc ye gittigmde goruyorm baska belirti yok.o kadar cok hamile kalmak istiyorumki artik son olarak yerlesme kanamasi diye bisey buldum acaba o mu diye arastirmaya calsiyorm😀 ama yani adetle farki sadece acik pembe ve az oluşu degil mi? Doger tum belirtiler ayni
DamlaNur29 Ozlemyeni benimde 2 gün sürdü ilk pembe geldi sonra kahveye döndü 2 günden sonra kesildi sonrasıda 2 3 gün geçti gene başladı kahve akıntı oda 3 4 gün sürdü yani herkeste farklı cnm ama hep kahverengi idi
DamlaNur29 Ozlemyeni canım benimki tüp bebek ben adet günü test yapmıstım hem erken gebelik testi hemde kan sonrasında zaten 2 gün geçti lekelenmem oldu
neslihantrkk Ozlemyeni 4-6 hafta arası oldu kahverengi lekelenme şeklinde . Ama bende kesilme olmayınca doktor 7. Haftamda ilaç verdi . 2 gün kullandım geçti tekrar olmadı şuan 10+3
Emirsmomm Ozlemyeni kahverengi gibi olur adet olacağın günlere denk gelir . Bende oldugunda kahverengimsi kırmızıya yakındı ben adet oldum zannettim ped taktım ve daha gelmeyince birkaç gün sonra hamilelik testi yaptığımda yerleşme kanaması oldugunu anladım