Ruzgarperisi inanın şu an üstünüzden bir yük kalktı.tecrübeyle söylüyorum alındı alınacak derken insan daha stres oluyor.ki ben alındı alınacak sürecini 3 hafta yaşadım.kürtak olduktan sonraki sabah bir rahatlamayla uyanmıştım.en kötü karar kararsızlıktan iyidir derler.Azıcık toparlanın inş tekrar hamile kalıp sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kıcağınıza