Ruzgarperisi çok iyi anlıyorum seni. Bende 13 haftalıkken hatta cinsiyetini de öğrenmişken bi anda kaybettim oğlumu. Açık kahverengi akıntım vardı ama ağrım yoktu. Progestan kullandım ama akıntım geçmedi. 21 şubatta da otururken birden kanamam oldu ama ne kanama. Hemen hastaneye gittik. 4 gün içinde 2 kez yatış yaptım hastaneye. 2.yatışımda kaybettim oğlumu. Sapasağlam oğlum gitti. Rahim duvarı iltihabı dediler patoloji sonucunda. Belki de enfeksiyonum vardı anlamadılar. Bende çok üzüldüm ağladım harap ettim kendimi. Şimdi desen hala içim buruk. Kalbimin bi yerinde yaşamaya devam edecek oğlum. İlk bebeğimdi o. İnşallah sana bana isteyen herkese Allah nasip eder bir bebeğimiz olsun.