Herkese merhaba 21.03.2020’de güzel kızıma kavuştum. Bugün üç gün oldu ve korkutmak istemem ama çok zor bir süreç.. Hikayeme hamileliğimle başlayayım, çok güzel bir hamilelik geçirdim hiç bir sıkıntı yaşamadım ilk üç ay halsizliği hariç. Hep normal doğum istedim korkmuyordum ve yapabileceğimi düşünüyordum ama son haftalara geldiğimizde hiç sancı yaşamamam beni korkutuyordu, doğuramayacağım diye düşünmeye başlamıştım 🙄 Arya kuş karnımda çok rahattı ve gelesi yoktu diye düşünüyordum çünkü çatlağım bile oluşmamıştı 😂 39. Haftama geldiğimde doktorum sancın yok açılman yok ve daha önce ameliyat geçirmişsin normal doğum seni çok zorlar dedi ( iki sene önce tüp mide ameliyatı oldum) öyle söyleyince sezeryan olmaya karar verdim çünkü son iki hafta inanılmaz çatı ağrım vardı yürüyemiyordum yatakta dönemiyordum. 39+4e sezeryan günü aldık ve sabah hastaneye gittik bende tuhaf bir sakinlik vardı. Korkuyordum ama belli de edemiyordum nedense ameliyathaneye indiğimizde soğuktan olduğunu sanmıyorum korkudan inanılmaz titriyordum içeride bir çok doktor ve hemşireler vardı anestezi doktoruna beni komple bayıltın çok titriyorum dayanamam dedim hemen kabul etti biraz muhabbet ettik ve başım çok dönüyor derken bayılmışım. Ameliyathaneden çıkışımı hatırlamak dahi istemiyorum ağlıyorum çok canım acıyor bişeyler yapın diyorum bir yandan uyanmaya çalışıyorum odaya geldiğimde eşime bebeğimiz nasıl dedim çok iyi çok güzel şimdi getirecekler dedi bir kaç dakika sonra geldi ama o nasıl güzel bir bebek o nasıl güzel bir sıcaklık yüzüme koydular ağzıyla meme arıyordu böyle bir duygu yok. Ben hayatımda ilk kez o kadar güzel bir an yaşadım diyebilirim. Bir yanımda aşık olduğum adam koynumda bizden bir parça.. kokusu dünyalara bedel sanki ağrılarım azaldı bir anda. İki gün hastanede kaldık. Eve geldiğimiz ilk gece ilk sabahlamamızı da yaşadık.. sanırım benim ilaçlarım bebeğime gaz yaptı ve bütün gece ağladı çok zordu inanın. Doğuma girerken hepinize dua ettim lütfen sizde gazı gidermek için neler yapabilirim yardım edin 😌😂 Benim hikayem bu Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin 🌸
Bu arada bebeğim 3450 kilo 51 cm doğdu.
Küçükçekmece Rumeli hastanesinde doğum yaptım.
22 yaşındayım ve ilk doğumum.
İnstagramdan takip etmek isterseniz de asliadiyamn 🌸