Naren1 en başından beri bildiğimiz doktor özelde olduğu için sezaryen istiyorum devlet zorunlu olmadıkça izin vermiyor ve devlette doktorlar ilgisiz oluyor bazen şansa iyi olanlar var ama Onuda bulmak zor temizlik ilgi odalarda tek kalma açısından özel tercihim birde şuan daha sıkıntılı dönem