Islim123 bende ozelde ne kadar duysam bi sekilde bi bahaneyle sezeryanla dogum yaptırıyorlar son ana kadar normal dogum diye anlasıyorsun son anda bi sekilde sezeryana ceviriyorlr o kadar cok ki cevremde. Tabi tersi olan normali destekleyen de vardır. Bende tenzih ederim. Sahsen kontrol icin özele gidiyorum ama devlette de dosya actırdım dogumda devlet düsünüyorum ilk dogumumuda o sekilde yaptım.