Kızlar yardıma ihtiyacım var lütfen yardımmm.
7 haftalık gebeyim doktora gittim 2 hafta gelişim geriliğim varmış bebeğimde doktor ultrason da kesen boş dış gebelik dedi hemen yarın kürtaja gel dedi. Ama benim kanamam bile Yok.
Kafama takıldı başka doktora gittim karnımdan ultrason çekti ilkten oda göremedi sonra alttan muayene etti bebeğin kesesini gördü. Bizim için önemli olan bebeğin kesesini görmek dedi.
Bende başka doktora gittiğimi söyledim kürtaja gel dedi dedim. Kanaman oldu mu diye sordu olmadı dedim. Olmadıysa bekle diyor. Daha 7 haftalık çok küçük seni zehirleyecek bi durumu yok diyor. Cumartesi gününe tekrar randevu verdi.
Kafam çok karıştı bi doktor yok diyor bi doktor var diyor. Yardım edin 😢