Serife177 evt karnim cıktı, dışardan belli oluyor. hareketleri yogun hissediyordum ama simdi 1 haftadir gunde azar azar hissediyorum..
doktor uyuyodur falan dedi. bide cok küçükler daha, tekme atar gibi olmuyor. gaz patlamasi gibi pıt pıt oluyor. Hareketleri cok zayif daha dedi doktor, normalmiş az hissetmemiz. baya paniklemis hatta aglamistim geçen 🤗🐣💞