Esme1989 canım ben 6 sene bekledim bi tüp bebek yaptık tutmadı sonra tekrar tedavi olalım derken kendiliğinden hamile kaldığımı ogrendim🤲 böl bol yürüyüş yaptı eşim sigarayı bıraktı sigara çok.etkiliyormus keçi boynuzu kürü uyguladı bide COBANCOKERTEN diye bi bitkiyi kullandı böyle hamile kalmisim