Esme1989 Herkese selamlar bir kaç gün önce başladı eşim bu ilaca burda ki kızlardan duymuştum. Var mı aranızda kullananlar faydasını görenler. Yada bana sperm kalitesi arttırmak için başka tavsiyede bulunabilen var mı ?
[silindi] Esme1989 biz kullandık canım 2 buçuk yıldır bebek istiyorduk Kasım Aralık arasında kullandı esim ocak ayında hamile olduğumu öğrendim 🥰
nil_sugra Esme1989 ben ilaçtan ziyade doğaldan yanayım. Öğütülmüş çörekotu ve tarçını keçiboynuzu özüne karıştırıp sabah akşam eşimle yemiştik. Bir sorunumuz yoktu ama sperm kalitesini ve miktarını arttırmak için yapmıştım. 12 haftalık hamileyim. Ayrıca stres olmaması lazım
Esme1989 ilkbahar soğuk sıkım keçiboynuzu özü aldık bizde günde bir iki kaşık yiyor inşallah bizde faydasını görürüz 🙏🏻
Esme1989 Mahbuss bizede nasip olur inşallah. Çokta ucuz bir ilaç değil her ay almak sıkıntı umarım bizde arkadaşınız gibi hızlı etkisini görürüz 🙏🏻
Mahbuss Esme1989 inşallah canım malesef infertiliteyle ilgili olan herşey çok pahalı benim eşimde birşey yok ama doktor vitamin verdi yine 360 TL ben öyle tedavi görüyorum her ay 200 TL yumurta gelistiri ve çatlatma iğnesi daha bunu muayne ücreti felan var Allah kolaylık versin hepimize valla çok yoruldum
Esme1989 [silindi] allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum allah bizede nasip eder inşallah 🙏🏻😍
MineKadir 3paket eşim kullandı ve hala hamile kalamadım kişiden kişiye degisiyo demekki.ssk karsilamiyo ve pahali bi ilac
[silindi] Esme1989 allah razı olsun kuzum insallah rabbim sana da herseyin en guzelini nasip eder😘💐🤗🤗
Esme1989 Mahbuss bende yumurta geliştirici klomen kullanıyorum ve ona ek inofolic combi diye bir vitamin. Ama çatlama iğnesi vurulmuyorum bu ayda ekstra ovulasyon testi aldım ama henüz başlamadım adetim yeni bitti. Allahım hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻♥️
[silindi] Esme1989 eşim kullandı doktorumuz reçete etmişti 3 ay kullandık 3 ay sonunda hamileydim ☺️ Onu evicap e vitamini ile birlikte kullanmak gerekiyor. İnşallah sizde faydasını görürsünüz
Msltms [silindi] canım eşin nasıl kullanmıştı eşime de ameliyattan sonra verdi doktor eczacı sabah iç dedi ama üzerinde sabah akşam yazıyo