Beyza26 DenizEliz bencede Yaman 😄 doğuma kadar beklicrm yoksa herkes birşey söylüyor en son Yaman koyucam olcak 😄
Deletedmom137 derinozkaya banada öyle dıyorlar genelde ikincisi pek söylenmediği için günah oluyormuş🤔🙄
Eylul-Ada2020 Deletedmom137 bizim de babası istedi eylül adını ada ismini de kendi yakıştırdı 🤣 oğlumun adı çağan uras onu da ben takmıştı🙏🏻
Deletedmom137 drn5410 eşim eylül diyor bende alya dıyorum ay inanırmsıınız evdeki muhabbet kuşuma kura çektirdik hahaha eşimin istediği çıktığı için hemen kurayı kabul etmedim🤣🤣🤣🤣
busra9436 Deletedmom137 biz Hazal koymaya karar verdik arabamızın plakasını bile kızımızın adıyla cikardik 😍💜
drn5410 Deletedmom137 ahahah hile yapmışsınız 😂 hayırlısı olsun iki isimde güzel ama Alya daha güzel geldi şuan 🤭 Eylül Alya beraber olsa telaffuzu zor oluyor sanki 😅