Deletedmom137 Bebişlerinize hangi isimleri koyacaksınız kızlar bizim cinsiyetimiz kız ama hala bir isim bulamadık sizlerinki neler ☺️
Beyza26 Deletedmom137 kızım olsaydı Zeynep adel koyacaktım ama 2. Ye erkek annesi oluyorum ve isim konusunda hala kararsızım
derinozkaya Deletedmom137 ben derine yakın olsun diye deren düşünmüştüm suan dora ile devin arasındayım 🤔
nidarcn 😂Kıza isim bulmakta o kadar zorlanıyorumki anlatamam hiç bi isim içime sinmiyo erva düşündük şuanlık ama her an değişebilir
Deletedmom137 DenizEliz aa çok guzel 😍 bende eşime gözde koymayı teklif ettim birkeresinde 😒 böyle baktı😂😂😂😂
Beyza26 Deletedmom137 bende aynı durumdayım sizinle ilk oğlumun aldı Baran Ali ikincisinde ya Süleyman yada Yaman diyoruz ama henüz karar veremedik 😁
DenizEliz Deletedmom137 ahahah😂😂 eğer eliz koymasaydım almina, yaz, güneş isimlerini de düşünebilirdim☺️☺️
Beyza26 DenizEliz bencede Yaman 😄 doğuma kadar beklicrm yoksa herkes birşey söylüyor en son Yaman koyucam olcak 😄