Asel21 Rabyademr58 benim de ikinci iğnem vardı bu ay arayacağz dediler ama ay bitmek üzere arayan çağıran yok.
ED1802 Rabyademr58 doğru diosun canım ben daha rutin kontrole giderken de tahlil yaptırıcam aynanda onuda çıkarırım aradan
Asel21 Rabyademr58 perşembe günü gideceğim soracağım canm. Zaten virüsten dolayı da pek gidesim yok ama mecburen gitmem gerekiyor.
Sinemin Rabyademr58 tedbirini al çık eve geldiğinde de güzelce duşunu al üstünü değiştir ben öyle yapıyorum