Aşı bu dönemde en ihtiyacımız olan şey. Benim kızımın 2 yaş aşısı vardı ayrıca 4 aylıkta hamileyim bugün gitmeden önce aradım. Erteleyebiliyor muyuz dedim bu dönemde aşısını olması gerek dediler . Kızıma ve kendime maske ve eldiven takarak gelmemi söylediler. Gittim sağlık ocağının dış kapısında bekliyorsunuz hemşireler sizi tek tek içeri alıyor ve siz çıktıktan sonra yeni hasta giriyor. Korkmayın mutlaka aşınızı yaptırın.