hande_k Bende 28. Haftadayım 5 kilo aldım. Bende biraz daha almam gerektiğini düşünüyorum. Kendim zayıfım. Bebeğin kilosu normaldi ama zor kilo alıyorum bu endişelendiriyor beni ya kilo alımı yeteri kadar olmazsa diye 😒
[silindi] SeHer1909 bende dikkat ediyorum bol bol da su içip yürüyorum 🤦🏼♀️ Ama gece acıkmalarım çok fazla mutlaka yatmadan bi meyve falan yiyorum uyuyabilmek için
Mekamu Cozdee53 çok zayıf hamile kalmışsın senin fazla kilo alman normal oluyır ama doktoruna sorarsan o uygun kiloyu söyler.
MerveLiva Cozdee53 bende 30.haftaya girdim.53ile hamile kaldım şuan 64 oldum bence ben fazla kilo aldm😁
cavrosay Cozdee53 bende 48 zle hamile kaldim şu an 63 kiloyum 🤦♀️😍38 haftadayız🙏🏻💙.ama keşge hep böyle kalsam.1🙏🏻☺
Sariiannee Cozdee53 Peki yediklerine dikkat ediyor muydun? Misal en geç 6-7 gibi mi yemek yiyordun? Cips ve Ya patatese kızartması hamburger falan yiyor muydun?
SeHer1909 [silindi] ben de öyleyim değilse de gece 3,4 uyanıyorum çok aç bir şekilde uyuyamıyorum sonra 🙊
Mentuglale Cozdee53 30 haftalığım 20 kilo almışım istemsizce alınıyor hamilelikte ama doğumdan sonra kolayca verilir canım çevremde çok örnek var böyle veren canını sıkma veririz inşallaj 🤲🏻😘😂
ByOzi Cozdee53 biraz fazla gibi ama her bünye farkli hatta her bebekte farkli kilo alıyor insan. 11 yaşındaki Kızımda 30 kilo, 18 aylık oglumda 13 kilo, şimdiki oglumda 34+5 im ve 9 kilo aldim🤷