YYR19 Cozdee53 ama zayıf hamile kalmıssınız bişey olmaz canım benim ya sayı olarak fazla ama zayıf kaldıgın için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. ben 58 ile hamile kaldım haftaya dogurcam inşallah 73 kiloyum bende 15 kilo aldım toplam
nur-kara Aysessss bende aynı hepimiz bu kadar aldıysak bu 30 haftada 2 kilo alanlar nerde ben bazen görüyorum şok oluyorum cidden imkansız ya
Bihem nur-kara 36 dan 4 kiloyla selamlar 😂 ben kilolu hamile kaldım ama zayıf birisi değilim, çok korkmuştum ama 9 ay iştah olmayınca kilo da almadım, önemli olan sağlıklı beslenmek, kiloyu sorun etmeyin
HtcGB Valla bana göre sizin kilonuz az olduğundan bu şekilde kilo almanız normal geliyor.💕52 kg ile hamile kaldım 10 gündür şu virüs illetinden evden bir kez çıkmadım. O kadar çok yeyip oturuyorum ki! O kadar çok korkuyorum ki tartıya çıkmaktan.🥶
Ebrugg Bende 16+4 haftalığım 2,5 kilo almışım daha ama çok erken göbeğim çıktı görseniz bu kiloya bu göbek imkansız gibi
melindam Cozdee53 Amann Umursama Ben Takmıyorum Valla 😂Evlenmeden Önce Omca Sppr Diyet Yaparak 12 Kilo Verdim Evlendiğim Ay 5 Kilo Aldım Ertesi Ay Hamile Kaldım 65le Şuan 73üm 24 Haftalık Olduk Valla hiç Takmıyorum Azimliyim Ben Veririm Zamanında 18 Kilo Vermiş Biriyim 😂Bu Zamanlarımızı Ömrümüzde Ya 1 Kere Yada 2 Kere Yaşıcaz Önemli Olan Gebelik Şekeri Hipertansiyon Çıkmaması Onlarda Yoksa Doğumu Biraz Zorlaştırıyor Ama Çokta Şişman Sayılmam Yani
Seymagms Cozdee53 yani kuzum biraz fazla doktorunla görüş istersen gebelik şekeri olabilir çnkü insan zaten 20.haftadan sonra başlıyor kilo almaya ben bile 20.haftaya kadar hiç kilo almamama rağmen su an 40.hafta da toplam 17 kilo aldım şimdiden önlemini al yoksa önüne geçemeyebilirsin sen zorlanırsın
Gulsky Cozdee53 biraz fazla olmuş … 30 uncu hafta için pek pay bırakmamışsınız bu ara kontrol altına almaya çalışın.
Gulsky 24+3 um 52 ile hamile kaldim 55 oldum su anda … 3 kilo aldim devami icin her ay 1 kilo hedefim kizlar 🌺
Duygu_ikra51 Cozdee53 kendi hamile kalmadan önceki kilona göre iyi canım ben 40 kilo ile hamile kalmıştım 29+1 olduk 24 haftalıkken 12 kilo almıştım şuan ne kadar oldu bilemiyorum ama bizim gibilerin kilo alması şart doğumun kolay olması için normal kiloda bir annenin. En fazla 15 kilo alması lazım
inciiim Cozdee53 normal canım senin için çünkü zaten zayıfmışsın ama bundan sonra kontrollü almaya çalış ben de 24 haftalığım 55 ile hamile kaldım şimdi 62 oldum 😰
Zehranur10 Cozdee53 44 le hamile kaldim 49dum 3 hafta once haftaya kontrolüm var ama hizli kilo almıyorum. Zayid hamile kaldigim icinde 18 kg kadar normal. Bu arafa 23 haftaligim
Arendeniz Ayy cok zayıfsınız iyi olmuş kilo almanız vücudunuz ihtiyacı olanı depolıyor ne güzel😁 Doğumdan sonra ki Günlerde yaşayacağınız süreçte o kilo size lazım olacak. aç kalacağınız o anlarda onları yakacak vücut. bebrniz ağırlaştıkça taşıyacak gücü kilonuz sayesinde kaldıracaksınız. sütünüz için gerekli vitaminleri boşaltacak yeri gelince vücut. o yüzden çok iyi beslenin.