kızlar günaydın daha önce buralara o kadar çok girip yazılanları okudum ki bir gün benim de yazacağım aklıma gelmezdi🙈 daha önce üst üste iki kere kimyasal gebelik yaşadım.. bu ay da adet dönemimde az lekem geldi ve artacak korkusuyla yine aynısı olacak diye açıkçası ümitlenmedim. ama lekeden sonra hiç bişey gelmedi kasık ağrılarım çok fazla iki gündürse göğüsümdeyse normalden daha fazla hassasiyet var. test yaptım pozitif çıktı ama yine de ümitlenemiyorum kendimi kaptırmamak adına.. hastaneye gidemiyorum korkudan sizce ne yapmalıyım?