Zhrnz Ozlemyeni benim iki.gebeligimdede 10 16gun gecikmeyle testte cikti gec dollenme olmustu o.yuzden gec olabiliyo bi kac gun sonra erken gebelik testi.al istersen hakkinda hayirlisi 🤗
Ozlemyeni Zhrnz tesekkur ederim . Eger bu seferde hamile degilsem ilacli rahim filmi cekelim dedi doktor.su zamanda hastaneler viruslu nasi olcak bilmiyorum.mecburen erteliycez..
Zhrnz Ozlemyeni ama soyle.biside var.cnm yoksa eger gercekten.hic.silik cikmiyo o.kadar test denedim cikmadi.olsaymis.cikarmis.demekki hayirlisiyla tekrarlar.bakarsin herseyin bi zamani.vardir.elbet.🤗
Mrs40 Tugce1803 şükür iyiyim uğraşıyoruz sen neler yaptın sağlık çalışanıydın hatırladıgım kadarıyla nasıl gidiyor iyimisinşz 😞
Tugce1803 Mrs40 iyiyiz canım şükür🙏🏻Düşünülmek ne kadar güzel😍Evi her gün dezenfekte ediyorum ellerim yara içinde ama olsun iyiyiz kuzum🌸
Mrs40 Tugce1803 bende elimden geldiğinde yapmaya çalışıyorum bulantılarım tavan çok birley yapmasamda 😞
Nslhnakn Ozlemyeni benimde ilk değerim 7,86 idi şimdi çok şükür 25+4 üm inşallah güzel haberler alırsın 🤲🏻🥰
Nslhnakn Ozlemyeni 7,86 lık değerde folik asit kullanmaya başladım, 2 gün sonra kendi doktoruma gittim kan istedi tekrar 40,69 çıkmıştı oda 😌 Sonrasında gerek duymadı testleri 2 gün arayla tekrarlamaya, İnşallah sende çok çok güzel haberler verirsin bize🤲🏻🌸
Ozlemyeni Adet oldum🤦♀️ Cok agrili ve cok fazla kanamam var.hayatimda bi kadar agri cektigimi ve bu kadar kanamam oldugunu hatirlamiyorum🤦♀️
Hashasim2020 Mrs40 Ozlemyeni canım kimyasal gebelik olmuş ben 2 kere geçirdim değerim 50ydi ertesi gün kanamam oldu zaten. Kanama 6-7 gün sürer daha sonra kahverengi lekelenme şeklinde devam eder 10-15 gün sürüyor normal olan bu sakın korkma uzun sürdü diye bir de çok sancın olacak ilk günler iyice yat dinlen kendini sıcak tut
Mgmg Ozlemyeni gene bi gidip kan vermen lazim. Yani kimyasal yasayip odet gorsen bile degerinin 0 olana kdr bakman lazim