Benimde 20.haftada detaylıda normalin alt sınırında dediler. Yani cok cok erkendi. Havuc suyu içtim havuc yedim zaten bol su tüketiyordum daha da artırdım. 26.haftada normal dediler şuan 30 haftalıgız. Çok şükür her kontrolde özellikle soruyorum suyu güzel diyorlar 🙏