Nursnr1 canım bana teşhis 28. Hafta kondu, ondan sonra her hafta kontrol edildim. Şimdi 32. Haftadayım dün doktorum suyu düzelmiş dedi 🥰 her gün deveci armudu yiyorum, havuç suyu içiyorum bir de su içiyorum bol bol.
Tedbir bizden, takdir Allah’tan…
Tabi bence en önemlisi su içerken bile ya Şafi zikrini çekiyorum, sürekli dua ediyorum Allah’a 🙏🏻
Allahım yavrularımızı bize bağışlasın, Allah yardımcımız olsun.