Merhaba arkadaşlar 30 haftama girdim gittiğim hastaneyi ve doktoru bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine gidiyordum fakat daha sonra forumda dolaşırken doktoru ve hastaneyi çok kötü olduğunu daha sonra bunu öneren arkadaşıma dediğimde de o doğumunu yeni yaptı farklı bi yere gitmek zorunda kaldı çünkü doktor sorumsuz çıktı oda onaylayınca bırakmak zorunda kaldım bana tavsiye verirseniz çok sevinirim çünkü az bi zamanım kaldı artık 🥺🙏