Nergizz_x canım ben ilk hamileliğimde denemiştim bunu. Baya köpürmüştü 2 parmak kadar. Ve gercekten oglum oldu. 😊 şuan ikinciye hamileyim ve 10.haftada yine yapmiştım bu testi ama bu sefer cok az köpürmüştü, yani 1 parmak kalınlığında bile köpük olmadı. Şuan 32 haftaliğim ve kızım olacak inşallah 🙏😊 belki tesadüf belki degil ama bende tuttu bu test.