Busra221 arslanmerve57 hayırlısı olsun canım . Bende sırf normal doğum yanlısı diye sultangaziden gidiyorum oraya. İnş doğum güzel kolay geçer. Reyhan hanımdan memnun kaldın mı detaylı ultorsnda ay biraz bilgilendirirmisin
arslanmerve57 Busra221 ben detaylıyı orda yaptırmadım devlete gittim memnun kalmasam gidecektim yine canım. Ama çevremde gidenler çok memnun gayet ilgili bilgilendirmiş her konuda ☺️ İnstagram varsa mervekarakrt kullanıcı adım ☺️
Busra221 arslanmerve57 iyi bari cok sevindim . Yarın haberleşiriz tekrar. Var canım ama butikleri takip ediyorum sadece😅 acn110 kullanıcı adım
Hatcefatma defnemila her özel değil belirli yerler vaka aliyor esenler medipol de şuanda sıkıntı yok bende oraya gidiyorum
Cnn17 Yldrm özel kliniğe gidiyorum doktorumun muayenesi 110 TL. Virüs salgını yüzünden aşırı dikkatli ve ilgili davranıyor. Kaç doktor değiştirdik hatırlamıyorum ama bu doktorum para göz değil ve halden anlayan uzman biri. Ataşehir de yeri.
Edanurdg Esma_korpinar kanuni hastanesine doğuma mı kabul edilmiyor sadece poliklinikler de mi almıyor
Esma_korpinar Edanurdg kuzum bugun dr dediki orasi dogum hastanesi mecbur alicaklar seni dedi bana karaciger enzimlerim yuksrk oldugu icin sezaryan olmam gerekmis bakalim
Edanurdg Esma_korpinar benimde şeker çıktı riskli gebelik olduğu için normal kadın doğum değil perinatoloji takip etmesi gerekiyormuş kanuni ve Bağcılarda var ama randevu hiç bulamıyorum kartall ve ümraniye de var sadece acaba poliklinikler kapandı o yüzden mi randevu yok diye düşündüm
Esma_korpinar Aysee134 canim ben 38 haftaligim inan o suphe bende var dr banada acilden giris yap dedi ama bilmiyorum senin neden sezaryan
Aysee134 Hidrosefalisi var o yuzden sezeryan ama acilde gun verirlermi bilmiyorum 3 haftadir da muayne olmadim
Yenianneadayi2208 arslanmerve57 bende nisa hastanesi Necla hanıma gidiyorum.Dün gittiğimde özellikle sordum pandemi Hastanesi olmadıklarını söyledi , tekrar tekrar sordum emin olmak için virüs vakalarına bakmıyormuş hastane.En azından şu anda
Edanurdg Esma_korpinar 29. Haftamdayım şeker olduğunu 2-3hafta önce öğrendim insülin dozunu ayarlamaya çalışıyor endokrinde ki doktorum uygun dozu bulamadılar yüksek hala şekerim bebekte bi hasar soruna dönüşmeden perinatolojiden yardım alayım istiyorum ama acilden de almazlar büyük ihtimalle