Yldrm Devlet hastanesi ve özelde tavsiyesi olanlar yardımcı olabilirler mi 37 haftadayim içinde bulunduğumuz süreci göz önünde bulundurcak olursak
defnemila Yldrm Devlet kendi takipli hastalarının randevularını bile iptal ediyor şu an 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ özeller deseniz direkt olarak devlete yönlendiriyor artık parasıyla bile bakmıyor. Ne yapıcaz bilmiyorum çok moralim bozuk😒😒
arslanmerve57 Yldrm ben Yenibosna Nisa hastanesine gidiyorum canım yarın randevum var şu an vaka hiç yok. Gereken önlemleri de aldık dedi bu zamana kadar geç kalmadın mı hastane için normalde nereye gidiyordun ben de 37 haftalığım
Cnn17 Yldrm özel kliniğe gidiyorum doktorumun muayenesi 110 TL. Virüs salgını yüzünden aşırı dikkatli ve ilgili davranıyor. Kaç doktor değiştirdik hatırlamıyorum ama bu doktorum para göz değil ve halden anlayan uzman biri. Ataşehir de yeri.
Esma_korpinar defnemila dogumum beylikduzu devlet hastanesinde olucak astim hastasi oldugum icin polis esliginde gidicem kanuniye gidemiyorum ztn kabul etmiyolar beylikduzunede ilk defa gidicem randevu aldim bakalim nolucak carsamba gunu 38. Haftama giricem carsamba bide
Hatcefatma defnemila her özel değil belirli yerler vaka aliyor esenler medipol de şuanda sıkıntı yok bende oraya gidiyorum
Busra221 arslanmerve57 bende nisaya gidicem 2 nisan ayrıntılı ultrosana banada bilgi verirmisin yarın gidince hastanede durum nedir. Doktorum fatma senin kim. Birde senin vaktin gelmiş doğum tecrübelerini konuşalım doğumdan sonra
arslanmerve57 Aise_35 yok canım konuştum yarın gidince de detaylı öğrenirim şu an vaka yok almayacağız gereken önlemleri de aldık dedi zaten telefonda soruyor yurtdışına 14 gün içinde çıktın mı veya biriyle temas halinde oldun mu ? Diye
arslanmerve57 Yldrm en son 1650 normal doğum demişti canım yarın gidince muhasebeyle tekrar görüşcem bilgi veririm 😍
Edanurdg Esma_korpinar kanuni hastanesine doğuma mı kabul edilmiyor sadece poliklinikler de mi almıyor
Busra221 arslanmerve57 aa benımde. Şimdi daha cok merak ettim doğum tecrübelerini 😊😊normal doğum mu düşünüyosun ayrıntılı ultroson yaptırdın mı
arslanmerve57 Busra221 normal doğum düşünüyorum canım. Evet yaptırdım . Bakalım yarın çatı muayenesi falan yapacak mı bende merakla bekliyorum
Busra221 arslanmerve57 hayırlısı olsun canım . Bende sırf normal doğum yanlısı diye sultangaziden gidiyorum oraya. İnş doğum güzel kolay geçer. Reyhan hanımdan memnun kaldın mı detaylı ultorsnda ay biraz bilgilendirirmisin