Bzbzbz TV de doktor anneye geçse hamile annenin bebegine geçmiyor,Doğum yapsa sütüne de geçmiyor belli önlemler alınarak emzirebiliyor diyor.Hayatlarını kaybeden ve risk altında olanların yüzde 90 nı yaşlı insanlar,bizler Allah korusun yakalansak bile atlatabiliriz.Bu virüsle ilk defa karşılaştı dünya bakalım neler olacak kimse bilemez.sogukta canlı kalıyorsa havalar ısındıkça gidecektir.Ayrıca Emin ol mutlaka aşısı vs çıkacaktır birdahaki kış bu şekilde olmaz.Su an bir çok aşı bulundu ama denemesi 8 ay ile 1 yıl içinde gerçekleşiyor olumlu sonuç mutlaka alınacaktır.Yani sabırla bekleyip stres olmadan temizliğe dikkat edelim,evden mecbur olmadıkça çıkmayalım.bulaşmadıkça azalıp bitecektir,ozamana birsey kalmaz bence Allah’ın izniyle,bende 16 haftanın içindeyim..