Vnsgb sustum canım ben ne diyim yani herkes tutturmuş bir psikoloji ben kafayı siyirayim o zaman oğlum var durmuyor kardeşim işsiz annem ameliyat oldu issiz kolundan babamdan ayrıldılar eşim Irak’ta doğuma gelir gelmez belli değil karnımda bir çocuk daha ne olacağımız belli değil doktor belli değil ne zaman doğum olacak belli değil psikolojim bozuk diye kendimi yiyip bitireyim artık ben alıştım bu virüs olayı bitmeyecek ama kontrolü sağlanacak kendimizi yıpratmayin manası yok en kötüye de iyiye de hazilanmak lazım💐🤗