Dimplesgirll canım ben kuaförüm ve kaş kontür de yapıyorum kesinlikle tavsiye etmiyoruz tabi mutlaka yapanlarda vardır yaptıranlarda ama vücutta şu hormonlar çok dengesiz buna bağlı olarak boya tutmaz akar renkte sorun yaşanır hamilelikte ve emzirme döneminde yapılması çpk uygun değil