bu sabah bende nişan suphesiylee muayene oldum iç açılmam başlamıs ama dışarda açılma yoktu dediğiniz gibi bi ara dzensiz sancım oldu geçti su an tekrar hafif hafif var doktorum pazar gününe kadar bekleyecek virüs dolayısısyla çıkamıyoruzda yürüyüşe bakalım :8