Nursimali Snmdnz simdi yedim canim bakalim sabaha insallah ise yarar maden suyunu da iciyorum aklima geldikce 🤷♀️
Leyla508 Dilaara bende 29+1 günlük gün içerisinde bebek çok sertleşiyo idrar torbasına baskı yapıyor ve yanma hissi oluyo uzun sürmüyo hemen gidiyo ama ben korkuyorum kontrolüm haftaya inşallah bu durum kötü bişey degıldır
Dilaara Leyla508 inşAllah değildir bende 1 2 gün daha devam ederse gidicem yapacak bsey yok erken dogum riski çok önemli bi durum çünkü Allah korusun
Leyla508 Dilaara 26. Haftada gittigimde doktora söyledim muame ettiginde hersey yolunda dedi önemsemedi ciddi bişey olsa uyarırdı heralde günlük magnezyum içiyorum
Dilaara Leyla508 magnezyuma bende başladımm yarın kontrole gidicem ama yinede içim rahat etsinn ortalık iyice karısmadan
Duygu_ikra51 Nursimali bizde 29+ 1 iz canım yemek yememde hiçbir sıkıntım yok sadece şişkinlik oluşturuyor onu da sade maden suyu içerek rahatlıyorum lakin ağrılarım fazlalaştı sol tarafım ve sırt ağrım mahvediyor beni
Nursimali Duygu_ikra51 benimde bel agrilarim oluyor en ufak bi is yaptigimda hemen yoruluyorum doktorum bu aylar gecer artik agrilar olur demisti🤦♀️
Duygu_ikra51 Nursimali ben şuan hareket edecek halde değilim karnımın sol tarafı çok kötü neden olduğunu çözemedim
Nursimali Duygu_ikra51 bebek buyudukce normal diyolar ben karnimin her tarfinda hissediyorum aci bazen ozellikle saga sola gece donerken uykudan bile uyandimi bilirim agrisina
Duygu_ikra51 Nursimali gece sürekli uyandırıyor zaten ağrılar normal demi ağrı endişelenmeme gerek yok
Nursimali Duygu_ikra51 endiselenme ben sormadan kontorle gittigimde doktorum soyledi direk olabilcegini kasilmalrin olur rahim kendini doguma hazirliyor artik dedi bel sirt karin agrilari cok normal dedi