Nursimali Kizlar 29+1 gunluk hamileyim hazimsizlik sikayetim var yemek yemege korkar oldum bu ara hem midem de hem bagirsaklarda gaz olusuyo ama lavaboya cok az cikiyorum normal mi aklima takildi 🙄
Mugesen2303 Nursimali gece yatmadan ⅚ tane kuru kayısı yiyip üzerinede 1 bardak ılık su içip yatın ertesi gününüzü çok rahat geciriyorsunuz☺️Bende 29+5
Sinem67 Nursimali her gün hic atlamadan kayısı atyrm sıcak suya onu içiyrm yiyorum ve cok sükür ilk baslarda işe yaramıyor dedim snra düzene grdi hic sorunum kalmadı
Nursimali nursenakaynak01 kabiz degilim ama cok az cikiyorum acaba bagirsak yavaslamasindan mi anlamadim
Nursimali Musel kabiz degilimm normalde rahat cikiyorum ama cok affet bosaltim tam olmuyo oda gaz yapiyo 🤦♀️🤦♀️
Nursimali Musel aminn insallah gercekten oyle ya bebek baski yaptikca zaten agrilar oluyo bide gaz olunca 🤦♀️🤦♀️
Deryayaman Nursimali ben gecırdım o sürecleri doguma gün sayıyorum şimdi kaynamış sıcak süt içip yatmanı öneririm bana cok ıyı gelıyordu ama soguk olmıycak süt sıcak olmalı rahatlatıyor mıdeyi
Nursimali Deryayaman peki Bu bagirsak sorunu normal mi en cok aklima o takiliyor kabiz degilim ama az cikiyorum lavaboya ciktigim zmaan normalde cok takintili bi insanim bide anksiyete problemim var boyle olunca hemen kafama takiyorum 🤦♀️
Dilaara Kızlar bende 29+6 oldum bugün sağ kasık agrımm var bazen adım attırmıyo 😔 bebeğimde toplanıyo ara ara canımı yıkıyo aynı durumda olan var mı
Kaderdrsun12 Dilaara bende 26 haftalığım cnm benimde bebeğim toplanınca canım acıyor karnımı ovuşturuyorum iyi geliyor
Leyla508 Dilaara bende 29+1 günlük gün içerisinde bebek çok sertleşiyo idrar torbasına baskı yapıyor ve yanma hissi oluyo uzun sürmüyo hemen gidiyo ama ben korkuyorum kontrolüm haftaya inşallah bu durum kötü bişey degıldır
Dilaara Kaderdrsun12 baska postlarda da okudum erken dogum riski falan yaşayan olmuş insan tedirgn oluyo . Kasılma diye adlandırıyolarmş bu durumu
Snmdnz Nursimali kuru kayisi ve meyve suyu ic canm birde maden suyu gaz cikarma faydasi olur hemde bebis icin yararli😊
Nursimali Snmdnz simdi yedim canim bakalim sabaha insallah ise yarar maden suyunu da iciyorum aklima geldikce 🤷♀️