Merhaba. Sıcak davranmasına gerek yok, her doktorun en başta insanın yaklaşımı farklıdır. Kısa cevap vermesi, açıklayıcı olmaması bir doktoru tercih etmeme sebebi olabilir tabii ama bugün ikinci kez gittim canan hocaya rapor yazacağı için mecburen sustum tavrı karşısında; şöyle ki pandemiden dolayı eşimi içeriye almıyorlar, anlarım-anlarız, ama eşim benim de sormak istediğim şeyler var dedi. Doktor hanımın cevabı: eşiniz kendisini ifade edemiyor mu? Kendimi ifade edemiyor olup olmamanın ne ilgisi var anlayamadım. Eşim, tamam hocam diyerek dışarı çıktı. Bu tavrına ikimiz de çok kızdık. Bulantı ve istifra dolayısıyla işe gidemiyorum 3haftadır. Bugün de o rapora ihtiyacım vardı ve susmak zorunda kalmak beni çok üzdü. Böyle bir tavır yerine, asistanıma dışarıda söyleyebilirsiniz diye nazikçe bir karşılık vermesi ya da maalesef ne olursa olsun sizi içeri alamıyoruz demesi çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Doktorluk mesleğinden önce üslup önemli, kimse kabalık etmedi kendisine, kendisinin de böyle bir cevap vermesi hiç hoş değildi. Eşiniz ne soracaktı dedi sonradan bana. Bilmiyorum, kalp atışlarını merak ediyor belki ona bakmak istediğini söylicekti belki de ben dinlediklerimi unutabiliyorum onları dinlemek istemiştir dedim. O anlık gelişen bir şey yani dedi! İmalı konuşmasının manasını anlayamadım. Bunda ne var diye düşünen var ise, zaten o anda o cümleyi kurmasının da bir anlamı yoktu, hamile olan bir insan hassas olur. Kaldı ki sizinle ilgilenen eşiniz de siz kadar merak ediyor ve heves ediyor bebeği için..