Fatma60_ Ben de Bezmialem Dragos hastanesine gidiyordum doktorum Ebru karacaydı ve çok ama çok tatlı , konuşkan bir kadındı . Ama fyatları yükseldi baya yılbaşından sonra ben de Canan hanıma başladım iki aydır Ebru hanıma göre evet çok suratsız gibi ama işini iyi yaptığını ve çok ilgili olduğunu düşünüyorum .