Kizimicin Ayın bitmek üzere hala karnım yok ortada. Galiba iç karnım geniş . İç karnı geniş olanlar kolay doğum yapar diyorlar doğru mu acaba . Böyle olan var mı
Pervane Kizimicin Bende 4 ayindayim hic bilinmiyor karnim 😄😄bazen anormallik bendemi diye duşunuyodum 😄
Tuba704 Kizimicin tam bu konuyu açmak için sayfaya gitdim ki açılmış teşekkürler😊 Bende 4.ayıma girdim karnım dümdüz henüz hissetmiyorum da doktorum 2 hafta sonra randevum ama içim içimi kemiriyor bebek yokmuş gibi ben mi paronayak oldum herkes mi böyle düşünüyor bilemedim bilenler yazsın motive olalım🙈
Pervane Kizimicin Amin saglikla gelsinler insAllah 😍Ben hala hiss edenedim sizde tekme falan atiyomu.?
Kizimicin Pervane bu bebekler neredeler acaba 😄 annemin de öyle olurmuş . Doğumlari kolay olmuş . İnşallah bizimki de kolay olur
Kizimicin Tuba704 benim karnım büyüyeceğine Afedersiniz kalçam büyüyor . Ben de korkuyorum bazen . Sürekli birseyler yemek istiyorum bebek Büyümüyor diye 😄 ben de bu hafta kontrole gideceğim.
Pervane Tuba704 bende hissetmiyorum 😒Hic yokmuş gibi 😫 ayni bendede sizin gibi icim icim gemiriyor 😎Cox merak ediyorum 3 hafta sonra randevum var doktorla sorunca normal diyor bazi cocuklar gec haraketlenirmiw bayada nazlilar ufakliklar 😌
Bhrmsv Tuba704 bende öyle düşünmeye başlamıştım artık ama öğrendimki bu hafta (16. Haftamın içindeyken ) benim sesimi duyabiliyormuş miniğim hemen çalışmalara başladım tabi bir parça çikolata üstüne uzuuun uzun konuştum anlattım elim karnımda veee beklenen hissetme oldu artık çikolatadanmı konuşmaktanmi bılmıyorum ama güzel oldu denemelisiniz 😇
Sinemkurtkarakussk35 Tuba704 yok bu yapısal sanırım benim annemde öyleymiş bende 7ye girdim şu bir haftadır var gayet rahat oluyo hiç sıkıntılı bi durum yok ben çok memnunum her işimi de rahatlıkla yapıyorum şuan az bi büyüyen karnımla zor geliyo herşey yani en iyisi geç çıkması bence 😂😂
Tuba704 Kizimicin ne güzel cinsiyette öğrenmişsiniz biz daha 13.haftamızdayız 15 de gel dedi doktor ama ben dayanamayıp gideceğim cinsiyetten daha çok sağlığını merak ediyorum 🙈 Sağlıklı olsunlarda her yer büyüsün 😂
Tuba704 Pervane zamanda giç geçmiyor gibi 😊 Doktorlar alışmıştır artık bu tip konulara ama tabii herkes ayrı yaşıyor bu durumu sağlıklı olsunlar da 🙏
Gulyllu Aynı şekilde benimde öyle kızlar 4.5 aylık hamileyim kilolu biri gibi duruyorum karnım Yok göbek var minicik ama ilk oğlumda da öyleydi hamşke tişörtleri almıştım O kadar içi boş kalıyordu o zamanlar cok üzülüyordum ama şimdi pek takmıyorum ☺
Gamzeli Gulyllu senşn simdiden sonra karnın çıkmaya başlar normalde 5 den sonra büyüyor karın zaten benimde 6 bıcuk hamileyim yeni yeni karnım cıktı minik bi top gibi 😁😊
Sulee1 Kizimicin 6 aydan sonra genelde büyüyor canım birdd bünyeyle alakalı benim daha yeni belli oluyor hamile olduğum 43 kiloyla hamile kalmıştım ondan olsa gerek 😊
Kizimicin Sulee1 6. Aydan sonra büyümesi güzel . Öğretmen olduğum için okulda pek farkedilmemesi güzel bişey aslında. 6. Ayın da yaz tatiline geliyor . Rahat olurum inşallah
ummucan Kizimicin benimde 16 haftada belli etmiyor pek bende öğretmenim ama ortaokulda olduğum için çocuklar çok hareketli sürekli carptiklari içn çıkmasını istiyorum belki daha dikkat ederler diye😊😊