Sabah erkenden gittik hastaneye yatışımız yapıldı odamiza gittikten sonra damar yolu serumlar falan derken ameliyathaneye indirdiler anestezi uzmanı gelip baştan soğutucu gibi birsey sıkıp sırt bölgem buz gibi olduğunu hissettim uzman yeri belli edip iğneyi yaptı iğne olurken iyice öne eğilmemi istediler sonra yatırıp 1 2 dakika içerisinde belden aşağı uyustu o arada midem bulandı ağrı kesici vurdular sonra ise 5dakika içinde kızımın Sesini duyup yanağıma yasladılar tarifi olmayan bi duygu yaşayınca anlayabilirsin beni sonra bu arada esimde yanındaydi esimi dışarı çıkardıktan sonra dikme işlemi başladı 20 25 dakika içeride kaldıktan sonra odama çıkardılar sonra kızımı getirdiler o yanındayken ağrı falan kalmıyor zaten baş ağrım olmaması için doktorum nescafe ve enerji içeceği İçmemi söyledi içtim çok şükür ağrım olmadı 3 4 saat sonra yürüttüler beni ilk kalktığında yuruyebilirsen tamamdır korsenin çok faydasını gördüm ama ben canım onu almayi unutma