Korkulacak hiç birşey yok bende çok korkuyordum nasıl olucak diye inanın hiç bir sıkıntı çekmedim bugün 15gunluk olduk bile Epidural oldum bu arada doğumdan sonra doktorum korse aldırdı onun çok faydasını gördüm bu kötü yanı hemen sütün gelmemesi ama eve gelip banyo yapınca oda geliyo gelmesede hep emzirdim kızımı çok şükür şimdi hersey normal şimdiden hayırlısıyla kucağınıza almayi nasip etsin evladınızı