Fulyag Elifdoan İnşallah hemen geçer ben de öyleyim kızım var onunla hiç ilgilenemiyorum bu kadar kötü olacağımı tahmin etmemiştim
Elifdoan Dilara9 ay evin halı cok perişan gördükçe dağınıklığı sinirim bozuluyor 😄🙄 bı sihirli değnek verseler de o toplasa 😄
lavienrose Kuzumm ben de öyleydim hele ilk 6.haftadan 8.-9. Haftaya kadar akşam 8:30da uyuyodum.. zamanla geçti. Ama bulantılar geçmedi😕
B-usra78 Elifdoan ilk gebeliğimde 20.haftama kadar hep yattım uyudum yemeğimi zor yiyordum. Simdi 2.ye hamileyim 10 haftalik oldum bunda da ayniyim hep yatsam uyusam ama malesef ilgilenmem gereken bir kızım var 😒