Gunaysalman
benim eşim de ilk başlarda benzer şekilde normal doğum istiyordu, çünkü annesi her görüştüğümüzde bir kaç kez normal oalcak, zaten öyle olmalı değil mi yavrum diye bana soruyordu.. ben de her seferinde kısmet diyordum. Eşimin beynine o şekilde kazınmıştı. Sonra oturduk, iki doğum arasındaki farkı ve oluşabilecek komplikasyonları anlatımda, o da hayırlısı olsun demeye başladı😬😬 has anlamasaydı da takacak değildim, ancak şimdi kayınvalideme karşı ikimiz de kısmet diyoruz… yararı o bakımdan oldu😂 şimdi de kayınvalidem bebiş 3250yi geçmesin diyor🙄🤷🏻♀️ İki üç kez tekrar edince aynı şeyi, önce babası da ben de uzunuz, kilomuz da yerinde.. genetik olarak geçme ihtimali var dedim. Yine de devam edince dayanamayıp o zaman ben de yukarı bir not yazıp yollayayım da geçmesin dedim gülerek… biraz bozuldu sanırım ama bu diretmeleri artık saçma olmaya başladı, daha kibar ne denirdi bilmiyorum😬 bu arada ben 170im, eşim 175. Benim annem 150 ve ben 3800 gram doğmuşum… yani gerçekten okumuş etmiş insanların bu şekilde sabit düşünceleri olmasına aklım ermiyor🤦🏻♀️