zkkknn Kızlar kaşar ve muz 🍌🍌 inanılmaz kilo yapiyor. 26 haftalikken 1100 idi yarın kontrol var 28+4 olduk bakalım kaç oldu pasamiz 😊
Busee Ebrarrrr yapildi sekerim dusuk cikti bebegim bi hafta onden gidiyor.bebisimizi iyi besliyoruz biraz şişko benim oglum 😊
Ebrarrrr Ay rabbim sana bağışlasın maşşalahh subhanallah bizim kızcede kucuk😂 Ama saglıkla gelsinlerde bişey olmaz ben kilo alıyorum şimdiden 91 oldum bile 😂Daha 25+4 deyim😂Bakalım ne olcaz
Hnfth krdmnsanemm 26+3 te 895gramdı benmki küçük bişe olacak heralde 😂🤭 doktorum normal güzel dedi ama 😂 inşallah öyledir 27+1deyz şmdi
ilaydanurhavvat Ayselcnt ayy maşallah nasıl beslenıyorsunz acaba bnde dikkat ediyorumn bebeğin kilo alsın istiyorum şu anda kilosu iyi ama daha da iyi olsun istiyorum aydınlatırsan sevinirim ☺
Ayselcnt ilaydanurhavvat vallahi canım özel hiç bişey yapmıyorum.. vitaminlerimi kullanıyorum.. Süt içiyorum.. Meyve yiyorum.. Öyle şeyler.. Bendede çok kilolu olursa endişesi var.. Normal doğum hayal olabilir.. :/ Kaşar peyniri ve muz bebeğe kilo aldırıyor diyorlar dene istersen.. 😊
Ayselcnt Emine55 Aynen canım.. senin bebiişin cinsiyeti ne..bizimki erkek olacak inşallah.. 😊 birde senin kilo durumun ne ben çok aldım.. 😢
ilaydanurhavvat Ayselcnt 18+3 ken 240 gramdı doktorum iyi dedi şimdi 21+6 hAftalığım bi kaç gün sonra kontrölüm var kilo alımını çok meral ediyorum
Ayselcnt krdmnsanemm Sağlığı iyi çok şükürle kilolu olursa normal doğum zor diyor doktor.. 😕 ben ondan endişe ediyorum..
Ayselcnt ilaydanurhavvat İnşallah iyi almıştır.. Sağlıklı olsunda kuzucuklar kilo çok önemli değil canım..
Emine55 Ayselcnt erkek canım bizimkide🙂) Valla bn şuan14 kilo aldım baya aldım yani yürüyüş yapamıyorum ondan galiba🙁