Kanama lekelenme su gelmesi aşırı ağrı sancı olmadığı sürece 30. Haftaya kadar olan gebelere zaten doktorlar biraz daha uzatabilirsiniz süreci diyor normaldede o haftaya kadar zaten kontroller ayda 1 yapılıyor. Ama benim doktorum maalesef 32. Haftadan sonra rutin kontrolleri aksatmamak gerek diyor. Nst sancı olayı çatı muaynesi açıklık ve özellikle gelişim takibi su azlığı ve ya çokluğunu kaçırmadan takip etmeliyiz diyor. Ama sırf cinsiyet için gidip ikili test zamanı gelince ay gitmesem olur mu diyenlere de sitem ediyor 😬😬🙄