Eda7776 Hanımlar önümüzdeki hafta kontrolümüz var 16 hafta dolmuş oluyor cinsyeti ögrenicektik ama gidip gitmeme arasında kararsızım gitsem mi acaba bilmiyorum 🤷🏽♀️
Deletedmom137 Eda7776 mecbur gidicez herşey yolundamı değilmi öğrenmemiz gerek, Allah korusun bişey olsa ona göre önlem almış oluruz
kubraersin50 Eda7776 benimde haftaya kontrolüm var 17 ye gireceğim doktor cinsiyetini de söyleriz dedi cinsiyet için değil de 1 aydır kontrole gitmiyorum sağlığını çok merak ediyorum o yüzden gitmeyi düşünüyorum ilerisinde ne olacak bilemeyiz belki sokaga çıkma yasağı gelecek belki de haftaya bile kalmayacak belirsizlikler çok 🙁
Sedos2020 Eda7776 33. Haftama goriyom ama gitmedim hastaneye üstelik çatı ağrısı çekiyorum😏bize bulaşırsa tedavide olamayız herhalde gebelere ilaç sınırlı sonucta🙄
Deletedmom137 Eda7776 ay hele benn evi resmen kırkladım düşünmekten kargo gelıyor eve poşeti Yıkayıp açıyorum resmen😂😂
Eda7776 Busra45 aradım doktorumla görüştüm de simdi kontrol süresini isterseniz uzatabilrsinz dedi çoğu hastası da öyle yapıyormuş 😌
Eda7776 kubraersin50 Hmm anladım cnm ben 3 hafta önce gitmiştim en son kontrlüme normalde 1 hafta sonra gidicektim ama arayıp sordum doktoruma. 1 ay sonraya uzattım evde bol bol dinleniyorum bi sıkıntı olmaz insallah 🤷🏽♀️
kubraersin50 Eda7776 insallah canım içini ferah tut Rabbim bebeğini korur zaten. Ben sadece ileride daha da büyürse vaka sayıları artarsa diye korkuyorum o zaman neden gitmedim diye pişman olmak istemiyorum
Edaliiii Eda7776 canım bence kendini iyi hissediyorsan gitme en azından detayliya kadar evde kalmanı tavsiye ediyorum. Önümüzdeki hafta 17 haftalik olacaksın 20. Haftada zaten detaylı yapıyorlar sen bilirsin ama yinede
Eda7776 Edaliiii yok cnm gitmicem dedigin gibi yapıcam suan icin bi rahatsızlıgım yok zAten insallah olmaz da vitaminimi kullanıyorum bol istirahat ediyorum evde☺️
DamlaNur29 Eda7776 bende ay başı gidicektim ama özeller bile virüsli hasta alıyormus o yüzden gitme canım özel klinik bulabilirsen oraya git bende öle yapıcm bulursam gidicem cinsiyetinde merak ediyorum senim gibi ama herseyden önce bizim ve bebeklerimizn saglıgı
Eda7776 DamlaNur29 ben zAten özele gidiyordum . Doktorumla konustum biraz önce Bu virüs yüzünden doktor bile dedi isterseniz uzatın korntolünüzü dedi her hasta aynı olmuyor riskli bi süreç dedi bende uzattım korntolümü
Sedos2020 Kızlar o değil ben ,ilerki haftalarda dahada artacağını dusunuyorum,,,çünkü hızla yayılıyor,ozaman nasıl edicez nasıl ne şartlarda doğum yapicaz..
Eda7776 Sedos2020 hep dua ediyorum valla bi an önce bitsin bu zor kötü günler allah hepimizin yardımcısı olur insallah😏 🙏🏼
Edaliiii Eda7776 aynen kuzum ben 37. Haftadaydım bana bile gelme dedi kendini takip et 2 3 hafta sonra gel dedi o yüzden daha vaktin de var hiç korkma birşey olmaz Allah’ın izni ile belki 2 haftaya kadar kontrol altına alırlar. Etimesgutta doktora giden bi bayan var az önceki postuma yorum yapmıştı testi pozitif çıkan çok insan var buraya gelmeyin artık demiş etlik zübeyde ye yönlendirmiş her ihtimali değerlendirmek lazım ev en güvenlisi şuan doğum sancim gelene kadar bende gitmeyecegim