Wonderanne Esrayigit ben tam o gün gittim duydum sanırım hatta keseyi bebeği de gördük ama ben biraz kilolu olduğum için boyunu ölçemedi 6+5te bir daha gittim kalp atışı kese ve bebek net göründü