fosforlukalem Ben 6+2 de duydum. Ama herkes aynı hafta aynı günde göremeyebiliyor. Moralinizi yüksek tutun bence kanama için önlemlerinizi alıp biraz daha bekleyin
DamlaNur29 Esrayigit ben keseyi görmüştüm 6+1 de 6+6da alttan muayane ile duydum kalbini bazıların geç gözükür kendine sıkıntı etme yani herkesin aynı anda gözükmez
Med Esrayigit cumartesi 6+1 dim gittim duymaya ama duyulmadı 😏 acele etmiycem 10 gün sonra falan giderim. Erken gitmeyin duymayınca üzülüyorsunuz
Ebaki Dlktpl bni de oyle yaptılar cnm artık saglıkcılara da emanet edilmeyecex oyle ya ilk bebegimi onlar yüzünden kaybettim zaten Allah ıslah etsin bnde saglık ıyım ama bna öğretmenlerim boyle ogretmedı 😡😡
Asel21 Esrayigit ben 5′ci haftamda duydum miniklerimin kalp atışlarını ve her kontrole gittiğimde duydum
Ebaki Esrayigit inşallah duyarsın cnm bnmde kahve lekelenmem var doktora gittim ilgilenmediler dogru durust dolandırıp durdular bni sora da kan aldılar sonucu bekliyorum
Dlktpl Ebaki anlamadım bn drları bır ıgne yapıp gonderebılır en azından yada erken dıyemı yapmıyolar anlamadım
bus_ra Esrayigit kanaman varsa hemen doktora git Bn ilk gebeliğimde hiç klp atısını duymadım üstelik bnmde pıhtı şeklinde kanamam vardı