Bekra Ben bebeğime avent kullanıyorum. Avent natural 125 cam şişe kullandım yeni doğduğunda. Şuan 6 haftalık ve 260 ı kullanıyorum… Bunların ucu 1 oluyor, mutlaka 0 uc alman gerekiyor. Dikkat et 0+ olanlarda var onu alma direk 0 uc al. 2. ayında 1 uca geçersin.