Bekra Kızlar bebegim hiç emmicek dogunca direk mama ile beslenmeye başlıcak o yüzden iyi bir biberona ihtiyacım var önerisi olan varmı acaba?
Merve_kucuk Bekra Biberon olarak fikrim yokta. Merak ettim neden anne sütü içemeyecek. Sağlık yönünden sıkıntınızmı var :( Tabi söylemek isterseniz söyleyin 💜
Kedili_Anne Kvlkgzmerhn 260 ml olanlardan mı tercih ettiniz? Yenidoğana ille 125 lik mi gerekli? Uçlar farklı diye biliyorum da.
Merve_kucuk Bekra 😔😔 çok üzüldüm 😔 peki doğum sırasında bebegenize geçerse onun önlemini alacak sanırım doktorun. Geçmiş olsun bu arada 🙏🏻
Bekra Merve_kucuk tabi sezeryan olucak normal dogumda geçme riski daha fazla dediler rabbime kaldı inşallah olmaz bişey 🙏
Kedili_Anne Mickeylover hangisinden aldınız? Küçük olan 125 likten mi? Yenidoğan için uygun ama büyük alıp sürekli kullanmak istersek diye sordum :)
Bellazarea Kedili_Anne Büyük alın direk ama ayrıca uc almanız gerekiyor. 0 uc almanızı öneririm, benim bebeğim ilk doğduğunda 0+ uctan bile sık sık boğuluyordu