Çok gerginim ya 37. Haftaya girdik bir an önce doğurmak gözümün önünde bakmak istiyorum . Her kafadan bir ses, her insan kendi halinde, kimse dikkat etmiyor. Ben evde durduğum halde sürekli el yıkıyorum kimse gelmese bile kapı kolu siliyorum insanlar sokaklarda. Yaşlılığı batsin duyarsız bir kitle var ki sormayın gitsin kendi aileme bile anlatamıyorum ciddiyeti. Kandilde camiler bile kapatılmış bunlar 20 kişi maaile toplanmış kayinbabamlara gelmiş. Kaynanam bildiğiniz kronik hasta,nefes darlığı,damar tıkanıklığı herşey var. Ve ben uyardigimda hala aaa ne olacak abartıyorsun büyük bilmiş gelmişler diyor. Kandilde evinde dua et. Otur bir yasin oku 2 rekat namaz kıl yok. Ama büyükleri ziyaret şart sanki. Yarın birgün sağ-salim dogurdugumda kimseyi almayacağım eve görecekler.