Sanıyorum her yerde farklı bi bilgi var bu konu hakkında haberlerde çinde hamile bir kadından bebeğe geçmiş diyordu burdada sabitlenmiş bir başık vardı coronayla ilgili ordada ingilterede bir bebeğe geçmiş yazıyordu koronalı hamilelerde bebeğe geçmesin diye sezaryene alınmış normal doğum yapılmamış yazıyordu😏 Neye inancağımızı bilmiyorum