Kerem-inannesi Betulbekil ilk gebelik olunca her kafadan bi ses çıkıyor kilo alman lâzımdı sismen lâzımdı gibi seyler söylendiği icin bende öyle bisey olcak diye bekliyordum ama ilk gebeliğim dediğin gibi ve berbat gēciyor bu kadar zor olduğunu bilmiyodum cok vitaminsiz kaldı bedenim ama neyseki bebegim sağlıklı 35.haftam ve bebegim 2kilo tabii küsurat ne onu blmiyorum
Asel21 CgdmZtrk ilk 3 ay mide bulantısı çektim çok doğru düzgün hiç yemek yemedim aç kaldığımı biliyorum. 3 ay boyunca bol meyve yiyebildim sadece. Tiksinp yiyemedğim şeyler çoktu. Ondan sonra mide bulantısı iştahszlğım geçti çok şükür herşeyi yemeğe başladım. Iştahım çok fazla açıldı bir de ikizlere hamileyim o yüzden ağzım boş durmuyor canm.
Asel21 CgdmZtrk çok şükür bir sıkıntımız yok şu an için. zayıf olduğum için aldığım kiloları da göstermiyorum. Dr da kilo için birşey de demedi sormadı bile ama araştrmalarma göre ikiz gebelikte 25 kilo alan ve üzeri alan da var. Miniklerim sağlıklı olsun da aldığım kiloların önemi yok. Bu halimi daha çok sevdim kilo alamayan birisi olarak.
Tugce_61 Bizde 24+1 olduk bugün sabah kontrole gittim 793 gram 33 cm olmuşuz bende toplam 3 kilo almışım bugüne kadar doktor çok iyi dedi çok şükür bir hafta önden gidiyor tahmini doğum tarihimizde 6 Temmuz gözüküyor bu durumda
Berilay Sadumaneymen 32 hatalığım 65 le basladım ilk 3 ay mide bulantısından 5 kilo verdim 60 kilo olfum toparladım şimdi 70 oldum
rabnaz6822 MerveLiva bende 53le gebe kaldım şuan 63 kiloyum 🤦♀️ Ve 32.haftadayım aynı gidiyoruz 😁🤷♀️